111227

idag är det den 27 december.
Gräsmattan är grön och innehåller enstaka maskrosor
Himlen är klarblå
Termometern visar 9 plusgrader

Någonting känns fel, men jag gillar vädret. Jätteskönt att slippa skotta snö, tömma frusna vattenskålar åt mina djur eller mocka frysta burar liksom. Nä varm och skön vinter gillar jag. Kylan och snön lär komma, men jag tycker bara det är skönt om den håller sig borta ett tag till.

Dagens sminkning ska vi kika på nu.




Ansikte:
Matt Foundation - Make up Store
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Power - Make up Store
nr 7 ur min rougepalett.


Ögon:

Hightechlighter saturn- Make up Store
Den guldiga, den gröna och den blå ur Delirium paletten - IsaDora
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Eyepen Vanilla - Make up Store
Lash Power Mascara - Clinique

Läppar:
Lipstick Volume shine ultra glossy Berry Jelly - Nivea





Kommentarer
Postat av: Blowfish

Tack så mycket för tipset, ska definitivt kolla in det! :)

2011-12-27 @ 21:57:55
URL: http://blowfish88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0