Dior J'adore

Äntligen äntligen är den min. Parfymen jag suktat efter i säkert 5-6 år.
Allting började med att mormro köpte denna parfym och jag blev fast. De luktade underbart och jag snodde några droppar då och då när jag var där. Den kändes helt perfekt till mig. En tyngre doft men ändå inte överväldigande.

I år låg den under granen, eller nä, i påsen, för som sagt så hade vi ingen gran i år.
Tusen tack mormor och morfar som gav mig dne bästa parfymen ever. Jag kommer knappt våga använda den alls. Vill aldrig att den ska ta slut.




Asken innehöll en väska, parfym, duschtvål och bodylotion



De låg i en jättesöt väska


J'adore Eu de parfym, Bodylotion och duschtvål


Dior J'adore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0