Estee Lauder Julbox

Jag velade länge länge om jag skulle slå till eller inte. Till slut när jag bestämde mig så hitade jag den inte någonstans. Jag gick igenom Kicks efter Kicks. Till slut gav jag halft upp, men det var då jag kom på att vi har en minigalleria som blir lite bortglömt här i stan och där finns det Kicks som jag egentligen tycker bäst om, när jag var på stan med min pojkvän och några i hans familj för julshopping gick jag in och blev otroligt glad när de har hela tre julboxar kvar. (Dock slog jag inte till på alla, en fick räcka)

Här är underverket, den känns verkligen värd sina 995:- så innehållsrik som den är. Läppstiften är det som lockar mig mest tätt följt av rougepaletten och skuggpaletten.











Närmre produktbilder och swatches kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0