Julpaus

Hejsan alla :)

Nu är det 50 timmar kvar till julafton och jag har en lite ofrivillig bloggpaus. Jag har massor att fixa och jättestrul med internet. Min föräldrar har åkt iväg till Spanien igen och själv är jag djurvakt och bor i deras hus under tiden. Så jag har en del att stå i, självklart måste jag ju beta av besök hos släktningar och annat innan jul då julblommor och liknande ska lämnas. Imorgon blir det matlagning och julgodisbak. Något ska jag allt roa mig med på julafton, och äta god mat och gott godis är ett måste. Jansson och hemmagjorda köttbullar är mina måsten av julbordet.

Jag fick även ett supertrevligt paket på posten i måndags. Det var min vinst från Mias bloggtävling. Supertrevligt med lite roliga saker att prova nu under julen. Dock har jag inte mer än öppnat och kikat igenom sakerna ännu.

Mina pepparkaksnaglar blev idag borttagna och julnaglarna började ta form. Två lager av IsaDora Merry Red blev basen. Ett lager av China Glaze Ruby Pumps ovanpå det. Nu håller de på att härda. Imorgon tänkte jag slänga på ett lager till av Ruby Pumps och kanske även lite extra grönt och eller rött glitter på några naglar.
Ruby Pumps är ljuvlig men torkar ganska segt så utan snabbtorkande överlack som levererar är det otroligt träligt att använda sig utav.

Det här blev ett ganska långt inlägg, fast än jag egentligen bara ville säga God Jul till er om jag inte lyckas blogga innan julafton igen.

God Jul på er och glöm inte att ta hand om er. Stressa inte ihjäl er för att hinna med allt utan kom ihåg att det finns dagar efter julafton också man kan planera in saker på, inte bara innan och på julafton :) Det är så många måsten runt julen att många glömmer bort att tänka på sig själva och att faktiskt njuta av den härliga julstämningen istället för att bara stressa fram stämningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0