Kvällsnöje

Jag är lite väl slarvig när det gäller mina borstar och penslar. Jag försöker att tvätta dem en gång i veckan men då och då glöms det bort och skjuts frammåt.
Nu hoppas jag att det ska bli ändring på det. Jag har köpt Make up Stores penseltvål som gör tvättande sjukt smidigt, så nu har jag inget att skylla på.

Ikväll när jag lagade mat passade jag på att tvätta borstarna i köket när jag ändå stod och vaktade en kastrull liksom.
Smidigt var bara förnamnet. Borstarna gick snabbt att få rena, det var lätt att skölja ur tvålen, det doftade fräsht om tvålen. Nu när jag kollade till dem så kändes alla mjuka och fina.
Till och med min foundationborste som brukar vara trälig att få ren blev ren snabbt, betydligt snabbare än vanligt. Riktigt najs.




Ett litet gäng borstar som jag har här borta i huset där jag bor tillfälligt. (Ja jag vet att jag saknar vettig puderborste och det gör mig galen, ingen av mina blev tydligen nerpackade, suck)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0