MACjulklappar

När mina föräldrar åkte till Spanien tidigare i december fick de med sig en önskelista. De kom ju hem och var hemma i Sverige i en vecka innan de åkte igen och dagen innan de åkte fick jag en tidig julklapp. En MAC-palett med tre skuggor.
På min önskelista stod det fem skuggor och de hade bara fått tag i tre, men de visste inte vilka tre så de var ju tvungen att ge mig den så jag kunde sälja vilka skuggor som det var, haha. Nu hoppas jag att de fick tag i de andra två också, den ena är Woodwinkel, den andra har jag glömt bort vilken den är.


Högst upp ser ni underbara Club
Nere till vänster har ni fina Amber Lights och till höger ljuvliga Greensmoke.

Tre skuggor jag haft på min önskelista länge, men eftersom jag inte har någon MACdisk i närheten så blir det inte av att de inhandlas. Känns så dumt att betala mer för en förpackning när jag ändå smälter sönder den så fort jag får hem dem.
Nu är de dock mina och Amber Lights ingick i min julaftonssminkning som tyvärr inte fastnade på bild, konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0