Nuxe

Här har vi två klappar som flyttade hem till mig på julafton.
Jag har aldrig provat produkter från Nuxe tidigare så det ska bli jättespännande.


En ask med Soothing Cream och Lip Balm 


En vinröd tub ansiktskräm och läppbalsam är aldrig fel. Att de dessuom är naturliga är en bonus.


Soothing Cream
-Anti-aging, sensitive skin, dry, very dry.

Förrutom det där med Anti-Aging så verkar den passa min hy. Jag har inte så känslig hy, men tycker ändå att de produkterna oftast är så lätta som jag vill ha mina produkter.



Den doftar svagt av körsbär och plommon. Inte alls skarpt utan bara lite lätt, helt perfekt.


Läppbalsam


Ett lätt läppbalsam med svag doft av aprikos. Känns lätt och behagligt, men kanske lite kornigt på läpparna. Det sista får jag återkomma om längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0