Nyårsnaglarna

Igår kväll hade jag inga hämningar, jag kan ha gått typ tre steg för långt i skapandet av nyårsnaglarna tyvärr. Men misstag ska också visas.
Det började med blank svarta LIquid Leather och några enstaka strazzstenar.
Sedan blev det ett lager av superglittriga Rainbow Connection
Sedan blev det ett gäng frukter och grönsaker (en citrusnagel, en taconagel och en melonnagel)
Ja, jag vet, jag gick för långt, men de kommer klart att synas i alla fall :)



Ja så ser de ut.
Det här kan mycket väl bli mitt sista inlägg 2011. Nyårssminket får ni nog se imorgon eller så, för kommer nog bli lite tajt att hinna blogga senare i eftermiddag.

HA det så bra allihoppa, så hoppas jag vi hörs nästa år :)
Gott nytt år!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0