Latte Queen in the Army

Jag är väl inte så jätteförtjust i den här krackelerade trenden på naglarna egentligen, men i mindre dos och med rätt kombo blir jag lite förtjust ändå.

När IsaDora lanserade sina nya nyanser så valde jag det beiga Latte Queen och det kombinerades med militärgröna In the Army. I mina ögon perfekt kombo.

Jag använde:
Maybelline Salon White
Depend Base Coat
två lager Isadora In the Army
ringfingret fick ett lager av Latte Queen
Sedan fick även tumnageln tippen lackad med Latte Queen
Ett lager China Glaze Fast Forward Top Coat




Med Blixt:



Utan Blixt:


In the Army är en grön nyans som är väldigt jag. Grådassig skogsgrön på något sätt och väldigt fin. Helst sams är jag inte med Isadoras Wide Brush även om jag börjar vänja mig. Tycker den är lite knepig på den understa lagret men perfekt till det andra.
Hur som helst så använda jag två lager, men ett lager räcker om man hanterar borsten bra.
Torktiden är helt okej och det går relativt snabbt mellan lagren.
Lacket känns väl egentligen lite höstigt, men jag gillar det och lär nog använda det även vinter, vår och sommar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh vad söta ni är, men vars tar man bort fuktionen? Haha, jag har suttit å letat överallt bland alla inställningar och sånt, hittar ingenting!

2011-02-09 @ 21:08:39
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0