Sjukling

Hallå

Jag har tillbringat helgen hos min pojkvän, nackdelen med distansförhållanden är ju att man ses sällan och då blir bloggen rejält lidande tyvärr. I lördags hade jag en kick-ass sminkning i rött och svart, men tyvärr lever den inte vidare för jag glömde ta bilder på den. Klant.
I söndags gick jag knappt ur sängen, feber, yrsel, hosta, värk var väl mina ledord. I måndags så var febern lite lägre men halsen blev värre och igår blev hostan fruktansvärd. Idag känner jag mig i alla fall tillräckligt pigg för att kunna ta mig hem mellan alla hostattacker.

Förhoppningsvis frisknar jag till så snart som möjligt, men så länge jag bara är hemma och är sjuk blir det inte så många sminkningar eller andra inlägg.

Jag har klarat mig hela den här vintern och förra ifrån att bli sjuk, men nu var det tydligen dags att ge mig allting på en gång. Jag får väl bara hoppas att jag fått mitt nu så jag får vara frisk länge när jag väl frisknar till ordentligt.

Ha det bäst alla så hörs vi när jag står på benen igen :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa samma här, har massa kvar själv. Särskilt Cybershadows och MAC-skuggor, de borde få sig några egna paletter!.

2011-02-23 @ 23:20:20
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0