Sunset Pink

Jag ägnar mig mer åt nagellack än smink just nu så här kommer gårdagens färg på naglarna.

Nagellacket heter Oriflame Nail Color Expert och nyanset Sunset Pink.

Ush säger jag. Formulan var typ Jelly och lacket var otroligt skirt, jag tror jag stannade vid 5 lager, men insåg redan vid 3 lager att färgen var gräslig i min smak och till min hud. Tror nästan man hade behövt något lager till för full täckning.
Torktiden var väl ändå okej, men jag väntade inte tills det torkat utan tog direkt bilder och sedan tog jag bort lacket. Det var inte alls så fint jag hade tänkt mig.

I flaskan ser det fint ut. Neutralt rosaaktigt med en ton mot corallhållet.

Men på naglarna ser det inte alls fint ut på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0