En tom palett

Jag har funderat en tid på om det är dags att fixa lite bland mina skuggor ifrån Make up Store. De har växt i antal och jag känner att det kanske vore dags att sortera in de som används flitigast i paletter.
Än så länge har jag bara hittat en palett som går att beställa som passar till Make up Stores skuggor och jag har inte riktigt tagit mig i kragen och beställt. Tills nu.

Jag beställde till att örja meden palett så får vi se om det räcker med den eller om det blir fler i framtiden.



Ja det är inte speciellt spännande med en tom palett, men snart ska den fyllas på.

Nu återstår bara projektet med att plocka ur skugorna ur deras förpackningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0