Katastrofal Geisha ?

Igår begav jag mig av till min frisör. Fick beröm för sminket och kände mig skapligt nöjd, tyvärr insåg jag idag när jag tömde minneskortet att sminkningen såg katastrofal ut på bilderna. Surt.
Eyelinern såg konstig ut och blixten hade förstört bilderna så jag såg ut som en geisha med vit hy, för mycket eyeliner och röda läppar. Bilderna utan blixt var lite bättre men istället en aning suddiga men valde ändå de.

Som sagt så åkte jag till min frisör, det var dags för toning och även lite kapning på luggen, det var verkligen dags för det.






Ansikte:
Dream matte mousse foundation  (Maybelline)
Blush Power och Complex  (Make up Store)

Ögon:
Primer Potion (Urban Decay)
Microshadow Satin på ögonlocket, Sibiria som highlight, Dry Lake i globlinjen och en gnutta av Monty i globlinjen (Make up Store)
Cake eyeliner Black (Make up Store)
Absolute Hi Tech Mascara (Deborah)
En brun kajal under ögat (Clinique)
Tri Brow Color (Make up Store)

Läppar:
Carmex Lip Balm
Lipstick Golden Red (Oriflame)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0