Nagellacksborttagning

Sedan mitt lackintresse startade igen så har jag hunnit göra av med en hel del remover. Jag har hittat en klar favorit i Depend Supersnabb nagellackremover, men kände att det var dags att prova något nytt.

Jag har läst en hel del om Lidls remover som ska vara superbra, så idag när jag åkte förbi så hoppade jag in och plockade ner tre flaskor i korgen.

Jag har nylackade naglar just nu så det dröjer någon/några dagar innan det blir dags för första testet, så får vi se om även jag går över till den i framtiden.

En flaska låg på 16:- och innehåller 200 ml, vilket är en aning billigare mot min remover ifrån Depend som kostar ca 50:- för 250 ml.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja lite så är det för mig med! :)

2011-01-19 @ 10:01:28
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0