Nyårsnaglarna

Jag firade inte nyår hemma och min kamera låg kvar hemma som vanligt så inga bilder blev det på nyårssminket. Däremot så tog jag några bilder på naglarna ett par dagar senare när jag kom hem igen, så här kommer det bilder på hur naglarna såg ut.





Det är ett grått lack ifrån Depend som bas och sedan två lager av OPI Sparkle-icious ovanpå.

Idag hade det börja bli rejält slitet så efter 11 bomulsrondeller indränkta i remover så är så gott som allt glitter borta. Jag avskyr verkligen att ha bort glitterlack.
Nu ska jag bara ta och bestämma vilken färg det ska bli till helgen, några förslag?

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack, tycker jag med :)



Jättefina naglar! Men håller med, det är galet svårt att få bort glitterlack.

2011-01-05 @ 12:06:58
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0