Kvällsshopping

Efter tre dagar iväg från huset med bland annat en heldag inne på Gekås så tyckte jag att det passade bra med lite mer shopping haha.
Hittade inga stora saker i skönhetsväg inne på Gekås, blev lite sminkborttagning och småsaker, allt är redan nerpackat inför flytten så några bilder på inköpen om jag glömt bort något spännande kommer senare.

Klickade mig in på Pashion ikväll och klickade hem tre rouger ifrån Too Faced som reas ut till en bråkdel av ordinarie priser. Ordinarie priser är 250:- styck och nu kostar de 63:- styck så fick tre stycken inklusive frakt för under ordinarie pris av ett rouge. Har varit intresserad av de tidigare men priset har helt enkelt hindrat mig ifrån inköp tidigare.
Nu är de på väg hem till mig och hoppas på snabbleverans så jag får kika lite närmre på dem.

Jag beställde nyanserna La Vie En Rose, Pinch Me Petals och Mocha Mi Amore


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack så mycket :D!!

2011-07-21 @ 00:35:52
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0