Too Faced

Idag kom mitt paket ifrån Pasion. Jag fullkomligt älskar snabba leveranser, i onsdagskväll lade jag ordern och idag kom paketet hem i brevlådan. Najs.

Jag slet upp det vadderade kuvertet och väntade mig tre rouger men fick ut tre rouger samt en ögonskuggspalett. Kändes som en lite väl generös gåva så hittade packsedeln där jag fått en handskriven kommentar i stil med "Både Pinch Me Petal och Mocha Mi Amore var tyvärr slut, jag hittade dock två oanvända rouger som använts som visningex på kontoret som jag skickar med, skickar med en ögonskuggspalett som ersättning"

Efter en snabb kik på rougerna så kan jag konstatera att Pinch me Petal är helt oanvänd, medan Mocha mi Amore i princip är oanvänd med såg ut som själva ytan blivit rörd. Så borstade av ytan och decinficerade båda för säkerhets skull. Uppskattar dock att jag fick med en ögonskuggspalett, den såg väldigt användbar ut.

Närbilder och Swatches kommer i separata inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0