Babydoll?

Igår åkte jag in till stan och fick min sminkning som jag vann på klubbkvällen. Det blev lite festligare, i skrikrosa och svart. Tyckte det blev en ganska cool sminkning.

Bilderna är tagna på kvällen när jag kom hem igen.







Makeupartisten använde:

Ansikte:
Matt foundation Cream
Eazy cover red
transcludent compakt powder
Blush fresh

Ögon:
Hightechlighter Venus
Microshadow Charity
Cybershadow Babydoll
Microshadow Shimmery bell
Eyepencil darkest shadow och vanilla
Mascara Max lashes
Tri Brow Color

Läppstiftet hade jag käkat upp till jag kom hem, haha men där fick vi byta ett antal gånger, först blev det för brun/lila för min smak, sedan för rött mot ögonen så till slut tror jag vi använde oss av Lipstick Exit.
Fick även prova lipstick Summer som var väldigt somrigt och fint, förmodligen blir det inöp i framtiden av den.

Samtliga produkter är ifrån Make up Store

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0