Färgglad måndag

Jag tycker att vi börjar den här veckan med en färgklick :)
Vad sägs om en sminkning i gult, orange, rött, blått, grönt, lila och rosa?





Jag använde skuggor ur min 120-palett på en bas av Hightechlighter Platina ifrån Make up Store.
Eyelinern kommer ifrån Loreal. Den bruna ögonpennan är Seduced By The Dark och den och mascaran kommer ifrån Make up Store.

Det blev en hel del skuggor som jag använde, jag ringade in dem på frihand, så vi kan väl låtsas att det blev fina ringar i alla fall?Här kommer en klickbar bild med skuggorna inringade, det är den inringade bruna som jag använde till ögonbrynen.


Nu ska jag försöka komma på vad jag vill ha för smink idag och sedan är det dags att åka och besikta bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0