Fredagsmys

I fredags så blev det en skapligt lugn kväll som barnvakt för mig. Barnet skötte sig men jag skötte mig mindre bra och hade bland annat sönder en blomkruka, jag är en klant.
Så här såg jag i alla fall ut hela dagen och kvällen

Sminkbilder i dagsljus och helt plötsligt är jag blåögd igen, våren kom hit!







Jag har använt:
Ansikte:
Cover All Mix (Make Up Store)
Liquid foundation (Make Up Store)
Blush Power och Complex (Make Up Store)



Ögon:

Primer Potion (Urban Decay)
Microshadow Cashmere, Old Gold, Glam Peach, Satin, Sibiria och Choko 'dor (Make Up Store)
Eyepencil Vanilla och Seduced by the Dark (Make Up Store)
Maxlashes black (Make Up Store)
Tri Brow Color (Make Up Store)

Läppar:
Lipstick Crown (Make Up Store)
Twin gloss Leed (Make Up Store)

Synd att inte skimret från Leed syns, det är hur fint som helst men otroligt svårfångat på bild tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0