Gammelsminkning

Jag har fullt sjå med städning och andra tråkigheter hemma så sminket får vila ett tag. Helgen är fullspäckad som vanligt, imorgon blir det en tur till Rättvik av alla platser. Åker vid 06,30 och räknar inte med att vara hemma förrän 20-21 på kvällen.

Istället så bjuder jag på en gammal favorit, den här sminkningen bar jag för ett år sedan ganska exakt. Då var jag fortfarande blond, något som jag både saknar och inte saknar. Till och från jag jag fortfarande glömma att jag är brunhårig (som jag när jag var barnvakt och fick order ifrån pojken att göra en sims-gubbe som såg ut som mig och började välja blonda nyanser tills han säger "men du är ju nästan svarthårig" haha)




Skuggorna är Microshadow Nox och Flamenco bland annat i övrigt kommer jag inte ihåg tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0