Grönt är skönt

Oftast när jag bara går hemma och skrotar blir det inge smink alls. I förrgår trotsade jag totalt. Jag gick upp, kände mig pigg, kollade ut, fick se sol och blå himmel och jag kände mig super-inspirerad. Valet föll på en skugga som jag använder för sällan, mega-gröna Eclipse

Så här kommer en "vanlig" hemma-sminkning, ni får även se en av mina söta odjur, kaninen Spex.



Ansikte:
Liquid foundation (Make up Store)
Stay Matte transparent powder (Rimmel)
Blush Fresh (Make up Store)
Lipstick Wobble (Make up Store)

Ögon:
Hightechlighter Saturn (Make up Store)
Microshadow Eclipse (Make up Store)
Microshadow City jungle (Make up Store)
Microshadow Satin (Make up Store)
Eyepencil Copacaana och Vanilla (Make up Store)
Mascara Maxlashes (Make up Store)





Kände mig riktigt pigg när jag städade burar och fixade hemma med denna sminkning. Tror man behöver lite färgkickar då och då, speciellt under vintrarna, nu vill jag ha vår på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0