Vårgrönt med guld

Jag trivs i de flesta färger när det gäller ögonsmink och speciellt grönt. Idag blev det en repris av måndagens sminkning i ljusgrönt och guld. Ljusa gröna nyanser förknippar jag även med våren och sommaren, så vi jagar på vårkänslorna lite med extra våriga sminkningar just nu.
Innan jag åkte hemifrån så fungerade inte inloggningen till bloggen så blev sur och glömde fotografera, nu är solen borta, så får bli två blixtbilder på ögonen bara.





Jag använde:
Hightechlighter Platina (Make up Store)
Eyedust Dust (Make up Store)
Cybershadow Lime (Make up Store)
Eyeshadow Juxt (MAC)
Microshadow Touch (Make up Store)
Studio eyeliner (Oriflame)
Maxlashes (Make up Store)
Eyepencil Vanilla (Make up Store)
Tri Brow Color (Make up Store)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaamen oja visst är det!. Jag provade förresten din depott-teknik nu senast, batteriet i skruvmejseln var på laddning så jag tänkte, varför inte liksom :D. Det gick ganska bra, rev sönder en skugga, man får ju inte så mycket precision då man står med en tång på kanten å klipper loss, å andra sidan var jag ouppmärksam å såg på tv samtidigt, haha! :D.

2011-03-17 @ 17:20:48
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0