Vårkänslor

Jag börjar känna mig mycket gladare och piggare om dagarna och jag tror det är solen som är anledningen. Att vakna och kika ut och se solen och blå himmel är betydligt trevligare än snö och gråa moln. Våran gårdsplan tinar så snabbt att snart är all is och snö borta och jag längtar tills tussilago, vitsippor och blåsippor trängs i dikena.

Här kommer dagens smink, fotade vid balkongfönstret.



Ansikte:
Matt foundation (Make up Store)
Cover All mix (Make up Store)
Micronized Compakt Powder (Make up Store)
Rouge nr 1, 4 och 11 ur paletten ifrån Kosmetikan.se








Ögon:
Primer Potion (Urban Decay)
Hightechlighter Platina (Make up Store)
Microshadow Nox (Make up Store)
Microshadow Pink metal (Make up Store)
Microshadow Cashmere (Make up Store)
Microshadow Satin (Make up Store)
Tri Brow Color (Make up Store)
Studio eyeliner (Oriflame)
Eyepencil Seduced By the Dark (Make up Store)
Max Lashes (Make up Store)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0