Hallå

Jag är så trött om dagarna att jag nu försovit mig två dagar i rad. Illa.

Har försökt hålla er lite uppdaterade genom mobil-bloggning och hoppas att ni uppskattar det mer än att det är helt tomt här i bloggen.

Värmen är helt galen på jobbet. Att kräla runt i gassande sol i svarta arbetskläder är tyvärr inte så spännande. Lusten att ha smink blir alltså mindre och mindre till att lägga på lite extra på morgonen.

Nu ikväll har jag i alla fall målat naglarna. Det blev Isadora Creamy Nude som jag visade som nyshoppat igår sedan la jag ett tunt lager av blåskimrande Blue wave ifrån H&M över och för lite xtra färg så målade jag ringfingernaglarna orange med South Beach ifrån Isadora. Min kamera är borta i röran så får se om det blir någon mobilblogg imorgon om jag får en stund över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0