Dagens repris

Jag vaknade ju alldeles för sent imorse och skulle egentligen möta upp en vän redan 30 minuter från att jag klev upp. Så det blev helt enkelt en repris på make upen. Nästan alltid när jag försover mig så använder jag mig av samma saker som dagen innan, produkterna är framme och det går väldigt snabbt att få till maken.


Bilderna är tagna nu ikväll när jag kom hem, då det verkligen inte fanns tid imorse. Jag hatar Blixtbilder, men jag har tyvärr inget val på kvällarna.



Ansikte:
Face serum - Make up Store
Extra Virgin Minerals Cream Compact Foundation SPF 15 - The Body Shop
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Coral Lace - Make up Store
Blush Power - Make up Store
One Hot Minute - Benefit

Ögon:
Primer Potion - Urban Dacay
Cybershadow Rising Sun och Paradise - Make up Store
Eyeshadow Coppering och Shroom - MAC
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Eyepen Vanilla - Make up Store
Studio eyeliner - Oriflame
Lash Power Mascara - Clinique

Läppar:
Lipstick Trip - Make Up Store

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0