Höstig dagens

Har en helt ledig dag idag utan måsten. Känns så skönt för även om jag varit ledig en del på senaste tiden har det varit en del måsten som jag varit tvungen att ta i tu med.
Idag har varit en slapp dag med sovmorgon, promenad i höstkylan, glöggdrickande, pepparkaksätande och nu håller vi på med middagen som blir älgstek.
Jag sminkade mig när jag gick upp och använde lite höstiga färger. Grönt orange och gult är riktigt snyggt ihop.



Ansikte:
Face serum - Make up Store
Extra Virgin Minerals Cream Compact Foundation SPF 15 - The Body Shop
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Coral Lace - Make up Store
Blush Power - Make up Store
One Hot Minute - Benefit





Ögon:
Primer Potion - Urban Dacay
Cybershadow Rising Sun och Paradise - Make up Store
Eyeshadow Coppering, Juxt och Shroom - MAC
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Eyepen Vanilla - Make up Store
Studio eyeliner - Oriflame
Lash Power Mascara - Clinique

Läppar:
Lipstick Whirls & Twirls - MAC
Lipstick nr 42 - The Body Shop


Kommentarer
Postat av: Lisa Aruhsell

Najs färger mot dina redan knallblå ögon! ;)

2011-11-12 @ 17:31:05
URL: http://841023.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0