Isadora Black Galaxy

Jag kunde inte hålla mig utan satte mig och lackade om naglarna nu ikväll.

IsaDora Black Galaxy blev det.



Ett svart krämigt lack med glitter i silver, rött, grönt, blått, gult och säkert fler färger också.



Känns snyggt och betydligt festligare en ett vanligt svart lack


Och sedan en supersuddig bild för att få lite mer hum om glittret

Det är väl kanske inte ett unikt lack och lätt att få till om man har ett svart lack och några glitterlack, men jag tycker ändå att det är ett roligt lack att ha.

Första lagret var lite knöligt att lacka men andra lagret flöt ut fint och redan då blev det täckande men jag slängde på ett tredje lager i bara farten.
Ett rikligt lager Seche vite räcker inte riktigt för att få bort knöligheten, utan två tunnare lager behövs nog för att få en helt jämn yta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0