Just nu i duschen


Till kvällens dusch valde jag följande produkter



Oriflame Pure Nature Antioxidant Face Wash är min dagliga ansiktsrengöring just nu. Doftar friskt och gott, dryg mjuk rengöring.


Oriflame Tomato Clay Mask lade jag på innan duschen.
En lermask som ska vara porminskande. Har använt den en gång tidigare och dissade den då. Upplever inga andra underverk nu. Är väl en rengörande mask men inge hallelujaresultat blir det.


Duschtvålen blev Icy Mint Shower Gel från Sephora. (På bilden är det body lotion, men jag hade alltså en duschtvål)
En lysande blå duschtvål med uppfriskande mintdoft. En mintdoft som heller inte är tuggummiskrikande, utan väldigt frisk mint helt enkelt.


The Body Shops Wild Cherry Body Scrub hade en liten gnutta kvar. Det sista användes idag och dte är en scrub med ganska stora scrubcorn. Doften är god men inte speciell på något sätt.


Schampo och Balsam är mina vanliga ifrån Joico K-Pack, inge spännande, utan mitt vanliga schampo som är ett av få som fungerar med mitt hår och min knasiga hårbotten.

Mer spännande än så var det inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0