Rainbow Connection

Ja vissa lack måste man bara ha. OPI Rainbow Connection är ett sådant. Så valet var inte svårt inne på Åhlens när lacken stod där nyupppackade. Ranibow Connection följde med mig hem och har nu prytt mina naglar sedan i torsdags. Manikyren ser fortfarande helt felfri ut, förrutom ett minijack på tummen från något ovarsamt hanterande i söndags, haha.



OPI Skull and Glossbones fick bli basen
Sedan har jag lagt tre lager av Rainbow Connection eftersom jag ville ha massor av glitter.

Men underskatta inte skönheten, för den är lika snygg i ett fylligt lager om inte ännu snyggare. Dock ville jag verkligen ha massor av bling bling och jag har fått massor av kommentarer för mina naglar de senaste fyra dagarna, även från främlingar, så lacket väcker verkligen uppmärksamhet. Jag gillar!!

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Jag köpte det där igår! Så galet snyggt. Hade lite ångest inför att lägga 150 spänn på ett lack, men det är såå värt det :D

2011-11-15 @ 10:21:39
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0