Vardagsbrunt (igen...)

Hej hej. Här kommer ännu en enkel fräsh vardagssminkning. Jag var iväg på en arbetsintervjuv idag och ville bara se enkel och fräsh ut så blev en basic sminkning, en ljus brun sotning passar jämnt känns det som, även om det blir tråkigt i längden. Hur det gick på intervjun får vi se, samtidigt som jag ska fundera igenom om det är ett jobb för mig.
Men tillbaka till sminket och hur jag såg ut idag.




Ansikte:
Face serum - Make up Store
Matt Foundation - Make up Store
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Mighty Afhrodite - MAC
Blush Power - Make up Store
One Hot Minute - Benefit






Ögon:
Primer Potion - Urban Dacay
Eyeshadow Brunkulla (den ljusaste och de två bruna nyanserna) - Idun Minerals
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Eyepen Vanilla - Make up Store
Studio eyeliner - Oriflame
Lash Power Mascara - Clinique

Läppar:
Lipstick Whirls & Twirls - MAC

Kommentarer
Postat av: Lisa A

Ja, det är lite uppiggande med färg! Idag var jag ledig så jag kände inga begränsningar, men annars går det ju att lägga en färg som en pigg twist bara :)



Vad ska du ha för foundation nu då? Ingen puderfoundation - de sitter absolut inte lika bra som flytande man fixerar.. (Inte med ditt jobb iaf :) )

Kram!

2011-11-17 @ 00:11:49
URL: http://841023.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0