Vardagsfräsht

Tyvärr så får folk ibland fel intryck av en om man sminkar sig som man själv trivs i, alla tycker inte knalliga färger är för vardagsbruk och det är jättesynd. Jag hatar att behöva tänka på vad jag ska göra under dagen när jag sminkar mig, men tyvärr så tycker jag att det ibland är nödvändigt för att folk inte direkt ska döma ut en.
Idag är en sådan dag och det betyder en fräsh ljus brun sotning.



Ansikte:
Face serum - Make up Store
Matt Foundation - Make up Store
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Mighty Afhrodite - MAC
Blush Power - Make up Store
One Hot Minute - Benefit




Ögon:
Primer Potion - Urban Dacay
Eyeshadow Brunkulla - Idun Minerals
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Eyepen Vanilla - Make up Store
Studio eyeliner - Oriflame
Lash Power Mascara - Clinique

Läppar:
Lipstick nr 42 - The Body Shop

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Jaa det är superhärligt, har suttit å trängts med Jonas instrument i 1½ år, nu får jag sitta i mitt eget lilla rum :D

2011-11-16 @ 01:22:42
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Yolii- in London

Jattefin sminking! x

2011-11-16 @ 13:23:15
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0