Födelsedagslyx med Sleek Make up

Ja i tisdags fyllde jag år, nu är jag hela tjugotre år gammal och inte känns det något annorlunda från tidigare, haha.

Men det var ju inte det jag skulle skriva om, utan vad jag hittade i två av paketen. Min bror var ju i London för ett tag sedan och fick några märken som han skulle spana in, bland annat var Sleek ett av märkena han skulle spana in och då främst paletterna. Så hela fem paletter kunde jag hitta i mina paket, han hade helt enkelt gått in i en butik och köpt alla paletter som jag inte redan hade.  Helt galet men jättekul. Paletterna är helt suveräna och perfekta att ta med på resor och liknande eftersom de är små och smidiga.

Bilder på varje palett kommer i separata inlägg så slipper det bli överdrivet många bilder nu.



Nude collection, Au Naturel
Bad Girl
Oh So Special
Original
Sunset


Högt upp till vänster har vi Original, brevid är det Sunset
Längst ner till vänster har vi Oh So Special och brevid är det Bad girl.
På kanten till höger har vi Au Naturel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0