Guldkväll hos Make up Store

Igår var det klubbkväll hos Make up Store med Guld som tema.
Alltid lika trevligt och självklart hittade jag en hel del fint. Igår var jag dock inte speciellt så strukturerad då jag var stressad direkt efter jobbet så jag glömde en hel del av vad jag tänkt köpa men fick med mig lite annat.



Egg Sponge, Cybershadow Rising Sun, Microshadow White, White blending brush och sedan paletten i guldutgåvan.


Jag har varit ute efter den här sedan jag först läste om den, men totalt glömt bort att titta efter den i butiken, så nu slog jag till. Blev dock väldigt förvånad att den var så liten, jag hade fått bilder av att den skulle vara större. Så vi får väl se vad jag tycker om den sen.


Microshadow White

Basic vit matt skugga.


Cybershadow Rising Sun
Snygg guldaktig skugga


Guldpaletten



Jag gillar egentligen inte de här paletterna jättemycket. Tycker de är lite stora och klumpiga, men kände att en vore smidig för typ Cover All Mix, rouger o liknande som inte är depottat när man åker någonstans. Man kan ha Cover All Mix (och alla andra förpackningar också) med locket på för att slippa kladd, vilket var avgörande för att jag skulle slå till. Och guldpaletten är ju så läcker.

Sedan var det ju White Blending Brush också, en vit basic skuggborste som jag velat ha länge.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh den vita blending brushen är en måste borste, helt fantastisk! Kan inte sminka utan den :-) väldigt bra köp! :-) ha en fin dag.

2011-11-03 @ 15:03:58
URL: http://Likeasong.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0