Original Source




Här har ni min stora kärlek sedan 1 ½ månad tillbaka.
Jag har läst en hel del om dessa duschtvålar och när jag väl var i London var jag tvungen att sniffa och slå till på de som föll mig i smaken.

Jag fastnade för tre dofter

Mint and Tea Tree, Lemon and Tea Tree och Lime.
Ja de är precis de där friska dofterna som jag älskar. Söta och tunga dofter är inte alls min typ i duschen, jag vill ha friska dofter som jag piggnar till av :)



För någon vecka sedan tog min första flaska slut. Jag har använt den dagligen sedan jag kom hem ifrån London och jag älskar den.
Doften känns äkta och inte alls konstgjord, den är frisk och det sprids en härlig doft i badrummet.
Huden blir ren och känns återfuktad och jag är verkligen fast. Jag kommer att bli ledsen när mina flaskor tar slut, den är verkligen helt underbar och doften är bara så jag.

Det är lätt en 5/5 på den här. Full pott för doft, funktion och priset ( jag betalade 1 pubd/flaska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0