Tröstshopping


Ja ibland behöver man tröstshoppa. Idag blev det en sväng in på Make up Store efter jobbet.
Jag var på ett jobbigt läkarbesök igår och försov mig imorse så tänkte pigga upp med lite nytt, har inte varit inne på Make up Store på jättelänge så det var dags.

Som sagt så försov jag mig och åkte till jobbet osminkad. Jag måste säga att jag avskyr att gå in osminkad i en sminkbutik, det känns bara fel, haha. Så kände för att gömma mig, haha.

Så mycket blev dte inte som fick följa med hem. Senaste M Magazine som jag inte köpt än och sedan en rouge och två skuggor.


Blush Peach
Ett kanonfint rouge


Microshadow Backstage
En riktigt snygg skugga som även kan bli skitsnygg som rouge


Eyedust Dream
En fin naturlig skugga


Jag provade även läppstiftet Maria Montazami, och eftersom det inte fick följa med hem kan ni kanske förstå resultatet. Det var alldeles för orange för min hudton och det såg bara galet ut. Så nä, det var verkligen ingenting för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0