Sjuk och uttråkad


Att vara sjuk är ingen höjdare och speciellt inte när man typ är magsjuk och har värsta magsmärtorna. Idag ville jag försöka röra lite på mig i alla fall för att få igång kroppen lite.

Så jag vandrade mellan mitt skrivbord, köket och badrummet. Jag har äntligen fotat allt spännade skönhetsrelaterade från Londontrippen som var värt att visa upp, och så snart jag är pigg nog så kommer det komma upp lite fler inlägg med shoppingen.

Mitt sminkbord har även varit överfullt eftersom allt nytt stått ivägen, så nu kanske jag äntligen kan få lite ordning där också. Jag har en ledig söndag planerad så hoppas jag kan få upp min spegel så att jag kan sminka mig vid sminkbordet istället för i badrummet.



Nu är högen sorterad, och det mest spännande i högen är fotograferat. Ser du något i högen som du vill kika närmare på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0