Sleek

Sleek är ett märke som börjat poppa upp lite var stans nu på senare tid och jag var riktigt sugen på att prova någon av deras ursnygga paletter. Blev riktigt glad när jag gick förbi en Sleek-monter i London, och totalt blev det tre paletter som fick följa med mig hem.




Sleek Storm
En palett med nautrala skuggor, känns perfekt på hösten. Härliga murriga skuggor i varierade nyanser.


Sleek Curracao
En härlig piggelinpalett som jag blir glad av att titta på.


Sleek Acid
Den här paletten är galen. Skuggorna är ingenting för den blyga och jag kan tänka mig att jag inte kommer använda den dagligen, men kände att jag var tvungen att ha dne i min samling, den är hur cool som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0