Soap & Glory

Ja det är väl dags att börja visa upp några av inköpen från Londontrippen. Det blev ju en hel del och jag tänkte försöka visa upp en del i alla fall, speciellt de inköpen som jag verkligen blev nöjd med.

Här kommer tre produkter ifrån Soap & Glory som fick följa med mig hem. Det var ta tre betala för två inne på Boots så jag passade på att köpa tre produkter och de här är mina första produkter ifrån Soap & Glory.


Soap & Glory Scrub Your Nose In It, Hand Food och Flake Away



Scrub Your Nose In It

Jag har hunnit testa den här ansiktsscrubben en gång och jag är fast. Man kan både använda den som en scrub eller som en ansiktsmask.
Jag har provat den en gång som vanlig scrub och den är riktigt bra. Jag har ganska många stora porer på näsan som få scruber brukar kunna bita i, men ansiktet kändes verkligen rent och fräsht efteråt. Den luktade gott och friskt och jag kommer verkligen använda den här flitigt.



Hand Food

En handkräm i miniförpackning som jag tänkte ha med mig i handväskan. Att jobba utomhus och med händer ger slitna händer vare sig jag använder handskar eller kör utan så en handkräm är ett måste för mig nu när det börjar bli höst.
Hand Food luktar ljuvligt, går snabbt in i händerna och lämnar mina händer mjuka och återfuktade.
En bra handkräm i en fruktansvärt söt förpackning. Snygga stilrena förpackningar i all ära, men vill inte ha den här i sin handväska?



Flake Away

En scrub som jag ännu inte hunnit testa. Den doftar härligt i burken, precis som de andra två produkterna. Så jag ser fram emot att använda den här i framtiden.


Jag hade ganska svårt att välja vilka tre produkter som jag skulle köpa, förpackningarna är ursöta, produkteran luktar gott och alla verkar lika bra. Skulle gärna prova fler produkter om jag får chansen längre fram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0