The Body Shop*många

Ja, galningen i mig kom fram när vi var i London. Billigt är bra och när bra produkter är billiga så måste man bara slå till. The Body Shop hade riktigt bra priser och det var två body butter/duo body butter/ body scrub för 15 pund. Som hittat.


Body Scrub Sweet Lemon

Duo Body Butter Vanilla
Duo Body Butter Floral Acai

Body Butter Moringa
Body Butter Shea
Body Butter Strawberry

Och nej, alla sex förpackningarna är inte till mig, Jordgubbs body buttern och Vanilj duo body butter är köpta i dofter som jag själv inte klarar av, men som andra oftast föredrar, så de är listigt köpta som presenter. Eftersom jag själv inte gillar dofterna så kan jag heller inte bli lockad av att behålla dem.


Shea Body Butter
En body butter jag varit sugen på länge. Mild och neutral doft.


Moringa Body Butter
Moringa är en väldigt frisk doft som jag verkligen gillar, en väldigt vårig doft.


Strawberry Body Butter
Söt doft av jordgubbar, perfekt som present.


Duo Body Butter Floral Acai
Den här var jag sugen på redan första gången jag doftade på den, frisk och härlig.


Duo Body Butter Vanilla
En söt vaniljdoft, perfekt som present.


Body Scrub Sweet Lemon
En härlig doft av citroner. Jag är verkligen insnöad på friska citrusdofter just nu.

Kommentarer
Postat av: Karolin

älskar deras lotion :)

2011-09-23 @ 10:55:19
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0