London Baby!!!

Ojojoj att jag inte varit här på länge.
Jag har för några veckor sedan kommit igång med säsongens jobb och det är en omställning för kroppen att palla med 8 timmars jobb per dag mot ingenting.
Sminket är ju lika tråkigt som obefintligt. Foundation, Puder, Ögonbrynsskugga, Mascara och Rouge.

Dock finns det en nyhet. Fredagen den 11 maj drar jag till London. Jag ska dock inte dit på nöjestrip, utan ska dit tillsammans med ett av mina odjur i PR-syfte för hobbyn. Så jag hoppas bara vi får några minuter över så man kanske kan hitta ett Boots eller en trevlig Superdrugs-store. Skulle gärna köpa något nytt från Sleek Makeup, bunkra med fler duschtvålar från Original Source m.m. Om inte annat så kanske lite taxfree shopping får duga.

Ska bli enormt spännande att komma iväg, även om det är med skräckblandad förtjusning, ena sekunden får jag panik och undrar vad jag gett mig in i för att nästa sekund känna "Va fan, du har sysslat med det i 19 år, du kan det utan och innan till så dte spelar ingen roll att din engelska är kass, du gör dig förstådd ändå"

Idag tänkte jag hur som helst ta fram removern och ta bort resterna av mina påsknaglar (!!!) och måla på ett fint pistagegrönt lack ifrån Mavala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0