Utmaning

Vad är din go-to nagelprodukt?
Nagellack, jag använder inga särskilda produkter till naglarna förrutom lack.

Vad ger dig mest självförtroende?
En riktigt snygg sminkning.

Om du försover dig, vad är det första och enda du slänger på dig, i sminkväg?
Oj. Det beror lite på årstid, men antingen blir det foundation, mascara eller ögonbryn lite beroende på vart jag ska. Men Mascara är nog ändå prio ett.

Du verkligen unnar dig något, vad är det första du tänker på?
En dyrare produkt, kanske ett läppstift från Dior?

Favoritmärke? (tolka den som du vill)
Oj får nog säga MAC för deras underbara ögonskuggor

Vilken är den dyraste skönhetsprodukten du äger?
Kan det vara Urban Decay Nakedpaletten? Eller min box från Estée Lauder kanske.

Vilken är den billigaste?
Min bästa eyelinerpensel kostade 7 kronor.

Du ska äta middag med dina kompisar, är det viktigt med smink då?
Jag älskar att sminka mig och det är lka viktigt om jag ska till affären som ut på krogen. Ska jag träffa mina vönner så experimenterar jag gärna lite extra också.

Någon helig hudvårdsrutin du inte kunde leva utan?
Jag slarvar en hel del, men min facemist skulle jag inte kunna leva utan.

Pest eller kolera, samma färg på naglarna för alltid eller samma frisyr resten av livet?
Jag är inte alls en hårmänniska, men jag skulle nog ändå välja samma färg på naglarna.

Vilken är by far den bästa hudvårdsprodukt du provat?
En gammal rengöring från Biotherm som utgått som rengjorde och gjorde min hud helt fantastisk och inte torkade ut någonting. Saknar den enormt.

Borsta tänderna eller ta bort sminket, vilket prioriterar du?
Jag skulle vilja skriva ta bort sminket, men jag är en slarver tyvärr.

Erkänn, använder du alltid solskydd på sommaren?
Nej, men ska jag vara ute hela dagen har jag alltid solskydd med mig. Förra sommaren var min ständiga följeslagare solskyddsfaktor 50 från Biotherm. Jag bränner mig lätt.

Du tappar din mascara i toaletten, men den är stängd och det kan inte ha läckt in något. Använder du den ändå?
Bra fråga. Jag skulle vilja skriva nej, men är det en ny favorit som inte alls är gammal skulle jag nog fundera länge länge innan jag tog någe beslut. En som inte alls är en favorit eller är gammal skulle jag kasta direkt.

Vilken är din mest onödiga skönhetsprodukt?
Mina BUS för jag är för lat för att använda dem även om jag gärna vill.

Vilken är den absolut sämsta produkt du testat?
Mineralfoundation från The Body shop i kakform som gav tokbra teckning och fin finish, men som krävde mängder av puder för att fixeras och tog slut på bara några månader.

Har du någon signaturlook?
Nja, en ljus brun sminkning eller en sminkning med brun globlinje är de jag slänger på när jag saknar inspiration så kanske någon av dem.

Du ska på fest men hinner bara fokusera på en sak, vad blir det - smink, hår, naglar eller kläder?
Smink utan tvekan.

Vilken är din go-to doft?
Calvin Klein One är en gammal favvo.

Vad gör du när du ska lyxa till det riktigt ordentligt?
Skämme rbort mig med en ny produkt, tar en helkväll med bad, scrub, peeling, inpackning, ansiktsmask, insmörjning, ögonbrynsplock, lack av naglar.

Bekänn din största skönhetssynd!
Jag slarvar med att ta bort smink och tvättar kanske mina borstar lite för glest.

Varför startade du din skönhetsblogg?
För att dokumnetare lite av vad jag gör. Och kunna kolla tillbaka och se om jag utvecklats och hur jag förändrats.

Om du skulle ha chansen att få sminkprodukten som du drömt om, vad skulle det då vara?
Jag skulle väldigt gärna vilja ha Urban Decays Alice in Wonderland-paletten

Vem är din stilikon och varför?
Ingen aning faktiskt

När du känner dig riktigt sliten, vilket är hudvårdsprodukten som får dig på banan igen?
Min Face mist från Make up store piggar alltid upp mig.

Vilken produkt/färg skulle du aldrig bära ute bland folk?
Jag kan ha allt bara det är snyggt gjort.

Vilken parfym/sminkprodukt/hudvårdsprodukt/kroppsprodukt får dig att känna dig odödlig?
Ingen aning faktiskt.

Har du någonsin blivit bemött på ett dåligt vis för att du bloggar om skönhet?
Nej, inte vad jag vet. Dock är det få som förtså att jag "behöver" köpa nya sminkprodukter hela tiden.

Vem är ditt största stöd i livet?
MIna djur. Familj, vänner osv är viktiga, men utan mina djur skulle jag gå under direkt. Min katt i lägenheten, min katt som bor kvar hos min mamma och mina otaliga odjur (kaninerna) skulle jag inte alls klara mig utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0