Status just nu

 
Ursäkta kass (obefintlig) uppdatering, men jag har så svårt att hitta några minuter över, och de få som finns är nattetid när det är mörkt och trist att fota i och utan bilder är det inte lika kul.
 
Status just nu
Är jobbtrött. Säsongen börjar lida mot sitt slut och jag räknar ner dagarna (två månader och 5 arbetsdagar).
Jag har lite ångest att mina Nagellack börjar ta över mer och mer av min Helmer och har nu börjat ställa lack i låda nummer tre.
Att sedan högen med otestade lack växer i snabbare takt än jag hinner med är lite jobbigt.
 
Danmarksresan med jobbet var supernajs, några få minuter fritid fick vi och jag styrde mig snabbt med springande ben till Sephora, blev en aning besviken på utbudet, även om jag räknade med betydligt mindre än Spaniens.
Shoppade fyra lack från OPI, ett lack från Sephora, två miniboxar från Benefit och nagellacksborttagning från Sephora, så inga mängder.
 
När vi är inne på status just nu kan jag berätta att min hud mår kanon. Jag kör som vanligt mineralpuder på sommaren, men senaste veckan har jag knappt gjort det.

Jag är även alldeles för brun just nu, känner mig mer smutsig än brun, och vill gärna blekna några nyanser. I-landsproblem javisst, men när man har massor av fräknar så känns det lätt att man är smutsig när huden kommer för nära fräknarna i nyans.
 
Jag är beroende av min ena MAC-palett med basfärger, och framförallt Shroom, Brun och Omega. Känns som det var länge sedan jag ens använde färg på ögonen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0