Dagens

Äntligen är jag hemma och någorlunda i fas igen. Helgen har varit underbar, lång, jobbig (fick min bil delvis plundrad på ex gill, lysen osv.) härlig och perfekt till och från. Lite sömn och för lite mat har gjort mig ganska sliten, men idag är jag på banan igen.
I eftermiddag ska dessutom jag och F iväg och titta på en liten kisseunge, en liten Maine Coon-unge på 11 veckor. Hoppas att vi och uppfödaren klickar så att det kanske blir så att den lilla filuren får flytta hit längre fram.

Här kommer en snabb bild på dagens, mer bilder och produktlista får ni senare, nu måste jag iväg :)


Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Härlig färg på skuggan :)



- Har du dina lack "lösa" i Helmer, eller har du någon form av lådor i lådan?

Jag har plastlådor som inte alls är bra.

2012-02-07 @ 13:26:30
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0