China Glaze *9

Ja, mitt paket från Nailsupplies landade äntligen igår. Så jag tänkte skriva en sammanfattning av hur det gick till.

Jag la min beställning den 10:e januari och det landade den 23:e januari. Så frakten tog alltså totalt 13 dagar.
De utlovar leverans från 10 till 45 dagar, så klart godkänt på den punkten.

Ingen tull eller andra konstigheter. Paketet kom direkt hem i brevlådan, vilket alltid är najs då mitt postombud ligger jättelångt bort åt helt fel håll, så känns skönt att slippa åka de milen för att hämta ut paket.
Allting var helt, fint och rätt så inga konstigheter alls.

Jag kommer lätt beställa ifrån www.nailsupplies.us igen, det är tokjobbigt att vänta på paketet, men jag var som ett litet barn igår när jag väl kom hem och kunde öppna det så jag helt glömde bort att passa min mat som kokade på spisen, haha.


Litet fint paket :)


Inslaget ordentligt


Plast mellan alla flaskor och lite extra frigolitbitar här och var.


Fina fina lack


Gaga For Green, Aquadelic, Sunshine Pop, Wicked Style, Make Some Noice, Fuchsia Fanatic


Gaga For Green, Aquadelic, Sunshine Pop, Wicked Style, Make Some Noice, Fuchsia Fanatic


Flip Flop Fantasy, Ahoy och Snow Globe

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Så fina! Ahoy har jag faktiskt bestämt ska bli mitt nästa köp :) Du kommer älska Snowglobe :)

2012-01-24 @ 14:14:06
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0