Dagens

Här kommer dagens. Ska precis iväg och hämta ut min beställning från Kicks så om jag hinner få ni se ikväll, annars blir det till helgen. Imorgon bitti ringer klockan vid 03,30-04,00 ungefär då jag ska iväg och tävla i Stockholm torsdag-fredag, så behöver verkligen lägga mig tidigt ikväll.



Ansikte:
Skin Serum - Make up Store
Matt Foundation - Make up Store
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Power - Make up Store
Wonderblush Cairo - Make up Store

Ögon:
Primer Potion - Urban Decay
Eyeshadow Club - MAC
Eyeshadow Twinxs - MAC
Eyeshadow Carbon - Make up Store
Eyeshaow Shroom - MAC
Eyepen Vanilla - Make up Store
Eyepen Seduced By the Dark - Make up Store
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Studio eyeliner - Oriflame
Lash Power Mascara - Clinique

Läppar:
Lipstick Whirls & Twirls - MAC






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0