Flaskbilder

Här kommer lite flaskbilder på lacken jag köpte.
Tyvärr blev vissa vääldigt suddiga, jag hade uruselt batteri och då blir fokuseringen lite sämre och jag måste ha missat att dubbelkolla på vissa bilder.


China Glaze Ahoy
Ur: Anchors Away-kollektionen 2011


China Glaze Ahoy
Ur: Anchors Away-kollektionen 2011
Fin mörk rosa med massor av mindre guldglitter


China Glaze Flip Flop Fantasy
Ur: Poolside-kollektionen 2010


Neonig färg som är riktigt fin och användbar trots knalligheten, torkar matt.
China Glaze Flip Flop Fantasy
Ur: Poolside-kollektionen 2010


China Glaze Snow Globe
Ur: Let It Snow-kollektionen 2011


China Glaze Snow Globe
Ur: Let It Snow-kollektionen 2011


Tokfint glitterlack som jag verkligen suktat efter sen jag såg första promobilden. Så fint.
China Glaze Snow Globe
Ur: Let It Snow-kollektionen 2011


China Glaze Aquadelic
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


Fin ljus knallig blå färg. Kan inte riktigt sätta fingret på nyansen.
China Glaze Aquadelic
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


China Glaze Gaga For Green
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


Gräsgrön är min tanke. Härligt grönt krämlack.
China Glaze Gaga For Green
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


China Glaze Make Some Noice
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


Orangetonat ljust rött lack.
China Glaze Make Some Noice
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


China Glaze Sunshine Pop
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


Kycklinggult lack med pärlemoskimmer. Otroligt fint och ett lack som verkligen växte i mina ögon.
China Glaze Sunshine Pop
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


China Glaze Sunshine Pop
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


China Glaze Wicked Style
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Brights


Klassisk fin stark rosa.
China Glaze Wicked Style
Ur: Elekctropop-kollektionen 2012, Brights


China Glaze Fuchsia Fanatic
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Lights


En härlig rosa. Min typ av mörkare rosa, mer mot mörk hallon. Kommer användas flitigt.
China Glaze Fuchsia Fanatic
Ur: Electropop-kollektionen 2012, Lights





Kommentarer
Postat av: Mia

härliga lack! =) Snowglobe såg ju asläcker ut! =)

2012-01-24 @ 21:47:38
URL: http://www.miasmakeup.se
Postat av: Blowfish

alltså jag DREGLAR! Jag längtar som bara den tills jag kan göra min beställning

2012-01-24 @ 22:11:23
URL: http://blowfish88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0