Klubbkväll

Igår var det klubbkväll på Make up Store och även första dagen på rean. Jag fick med mig allt jag hade tänkt att köpa och sedan 3 saker från rean, så det blev en del.


En fin liten hög.


Ett nytt transparent puder då mitt börjar ta slut.


Cybershadow Babydoll, har velat ha den i ett par år men aldrig slagit till.


Cybershadow Babydoll


Cybershadow Bloom, en neutral fin skugga


Cybershadow Bloom


Cybershadow Ra, en skugga jag tittat på varje gång jag är inne i butiken. Ögonen bara dras mot den, men jag har aldrig slagit till. Men nu äntligen är den min.


Cybershadow Ra


Eyeshadowbrush Medium nr 106. Har saknat en större borsta den senaste tiden så lika bra att slå till när det är lite billigare


På rean köpte jag Strazz Burgundy och Bronze
Kanonfina båda två


Lipstick Diamond fanns även det på rean


Lipstick diamond. Jättefint, ger i princip bara lyster och skimmer. Känns som ett läppbalsam på läpparna.


Potgloss Best.
Fanns på rean, och jag fullkomligen älskar mitt så köpte ett i reserv.


Här syns lite av det kanonfina guldskimret.


Potgloss Best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0