MAC & Daphne Guiness collection

Idag kom nya MACkollektionen upp på kicks.se och jag hade bestämt mig för att jag skulle ha minst ett av de två snygga rougerna Blush Ombré.
Jag bestämde mig till slut för det lite mörkare Vintage Grape, men strax efter jag la beställningen så ångrade jag mig och la en beställning även på de lite ljusare Azalea Blossom. De ser dödligt fina ut och jag har inga liknande färger så de blir verkligen ett bra tillskott i samlingen.
Har ni hittat något att beställa ur kollektionen?


Blush Ombré Azalea Blossom och Vintage Grape

Kommentarer
Postat av: Hanna

De ser superfina ut, men kommer verkligen inte passa på mig. Jag är så gul så de där kommer skära sig vääldigt mycket, jag kommer aldrig använda dem också kommer de ligga oanvända och fina i en låda :/. Hade Ripe Peach däremot kommit, DÅ hade jag slagit till!.



Jag håller mig till Iris Apfel-kollektionen, där finns det mkt snyggt att hämta! :D

2012-01-02 @ 19:49:16
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0