Paket på väg

Jag vet inte hur många gånger jag varit inne på Nailsupplies och klickat runt bland lacken utan att beställa. Det händer flera gånger varje månad. Nu idag hände det igen, fast den här gången genomförde jag en order.
Jag vet inte om China Glaze ska utgå från marknaden i Sverige eller om det bara fasas bort från en del affärer, i höstas så slutade kollektionerna komma till butikerna här i staden och många affärer har inte ens kvar deras grundutbud, så det blev en beställning på 9 flaskor från China Glaze, några gamla som jag missat och ångrat mig mig, ett jag aldrig fick tag i och sedan 6 lack från nya kollaketionen Electropop. (Någon som tittade på idol som kan läsa namnet utan att tänka på Olegs plåga Electropop?)

Electropop är indelad i två delar, Brights och Lights. Jag valde fem lack ur den ena och ett i den andra, kan ni gissa vilka lacck det blev?


Från vänster: Techno, Aquadelic, Sunshine Pop, Gaga for Green, Make Som Noise, Wicked Style.


Från vänster:Fuchsia Fanatic, Dance Baby, Electric Beat, Kinetic Candy, Sweet Hook, Gothic Lolita


Kommentarer
Postat av: Blowfish

Jag skulle vilja beställa från den sidan, skulle du kunna förklara på ett enkelt sätt hur man går till väga så det blir rätt? :)

2012-01-13 @ 19:02:37
URL: http://blowfish88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0